Scrapliftar tävlingen oktober - vänner för alltid

Nu är det så äntligen dax att lägga ut scrapliftar tävlingen, som jag bad min lilla syster Frida hjälpa mig med.
Här har ni hennes projekt som hon gjort, det är detta ni ska inspireras av  och få era ideér av :0) det ska med andra meningen att ni ska göra en egen tolkning av hennes layout fast det ska ändå gå i samma färger m.m. mer om detta nedanför bilden...


Nu lite om själva tävlngs reglerna!

Temat är:  höst och vänner för alltid

Storleken på tävlingsbidraget ska vara: "6 x 12" eller ett dubbelvikt kort 15 x15 cm

Färgval: det ända kravet är att ditt projekt ska innehålla hörstens färger annars är det fritt

Tävlingen är annars fri inspiration utöver dessa regler vi nyss nämt.

Denna tävling startar i dag den 12 oktober pågår fram till den 12 november kl 12:00
Då en vinnare kommer att utses här på bloggen. Fint pris utlovas av mig :0) detta är tills vidare hemligt....
kommer att lägga ut bild på vad ni kan vinna när det närmar sig dragning på vinnaren i tävlingen.Vinnaren kommer att läggas ut på bloggen när det är dax där efter kommer den att bli ombed att kontakta mig för mera uppgifter så vinsten kan skickas i väg.

Du skickar bidraget till [email protected] (märk mailet med scrapliftar tävlingen) så kommer jag att lägga in det här på bloggen med din text du skickar med ditt bidag eller så kan du prova skriva en kommetar till detta in lägg där du lägger en länk till ditt bidrag,men då vill jag även att du lägger en länk till tävlingen på din blogg eller hemsida.

Stort lycka till !!!
Väntar med stor spänning på era bidrag...

Scraptokiganettan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback