Vänskapskort i blått




Här har jag gjort kortbasen i blå cardstock och bakgrunden i mönstrat papper som går i blå brunt,där jag tuffat till kanterna (den stilen gillar jag verkligen ) jag har rivit och vikt kanterna samt chalkat med brunt sen har jag stämplat med en stämpel från Scraplyckan och färglagt den med Promarkers,satt den på kuddar.Dekorerat med blått organsa band som korsstygn,hållen gjorde jag med Silent Setter  och dess tillbehör.Sen blå Prima blommer och brads plus lite blå blingstenar.Sen en text stämpel " vänskap varar för evigt " ( den köpte jag på Nordiska scrapmässan i Göteborg ) klippte ut den och tog svart chalk på sidorna och streckade stygn med tunn svart penna.Jätte nöjd blev jag med detta kort!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback