Om du vill beställa och köpa Handgjorda scrappade kort av mig.....

På min lediga tid när jag håller på med denna underbart skojiga hobby så försöker jag även själja lite av min kort,tar även gärna emot beställningar efter personliga önskemål,scrappar även annat,typ student plakat m.m.


För mina  kort tar jag 35kr/st  (15x15 cm)
Eller kan du köpa 5st för 155kr,så får du en liten rabatt :0)

Andra srcappade beställingar sätter  jag priset efter överenskommelse och efter hur stor beställningen/tillverkningstiden

Är du intresserad av att handla av mig så kan du maila mig på [email protected] och märk mailet med "Kortorder" (även om det är annat du vill ha typ student plakat m.m.) beskriv vad du vill beställa och lämna komtakt uppgifter så hör jag av mig med förslag  och vad det kostar,när vi är överens så och din order är klar så får du betalningsuggifter av mig,när du betalt skickar jag dina kort m.m. Du står för frakten.

Har ett nummer som endast är för detta,där kan du lämna meddelande.Har jag telefonen på svarar jag självklart annars prata ni på svararen så hör jag av mig.
Ordertel: 073-9190423

Välkomna att höra av er!!! :0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback