Här är några fler kort...

De här är några av mina kort jag gjorde när det var alla hjärtans dag ...

romantisk stil med magnolia Edvin motiv

Här har jag använt bla. en Edwin stämpel från magnolia och färglagt med Promarkerpennorna,glittrat motivet med sticklers glitterlim.
Text stämpel " mitt hjärta är ditt " från Hänlglar

kärt kort med nallar (magnolia stämpel) och bubbelstickers (hjärtan)

Här har jag använt bla. en söt  stämpel med en nalle (har fått den så jag vet ej tillverkaren) färglagt med Promakerpennorna även dekorerat med hjärtbubbelstickers.Text stämpel " mitt hjärta är ditt " från Hänglar


Kommentarer
Postat av: Kristin

Detta ser ju jättefint ut! :)

2009-03-20 @ 10:13:18
URL: http://liddie.blogg.se/
Postat av: Hella

Hej Anette!



Va kul att du skaffat blogg :)

Bilderna jag tog på dina kort blev tyvärr väldigt gryniga, så det är därför jag inte lagt in dom ännu. Ser att du fotat ett av korten själv här.. Kanske skulle du vilja skicka bild på dom två korten till oss!? Du kan använda vår jobbmail som finns på hemsidan :)



Ha en trevlig helg!

2009-03-20 @ 11:17:43
URL: http://Http://storyhouse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback